CREDO GROUP

Юридичний аутсорсинг

Юридичний супровід  діяльності підприємств на абонентській основі (юридичний аутсорсинг), є зручним і вигідним рішенням для тих, хто час від часу потребує кваліфікованої правової допомоги у вирішенні різноманітних юридичних питань. Крім того, в умовах сьогодення, складно уявити ведення бізнесу без будь-якої правової підтримки. 

Абонентське юридичне обслуговування є одним із пріоритетних напрямків діяльності нашої компанії, що заснований на комплексному підході до вирішення правових завдань та здійснюється кваліфікованими юристами/адвокатами, на  системній основі (аутсорсинг юридичних послуг). Юридичне обслуговування передбачає командну роботу фахівців, які спеціалізуються у різних галузях права, що націлені на вирішення завдань юридичного характеру і мають на меті сприяти і допомагати замовнику юридичних послуг у якнайшвидшому досягненні своїх цілей

Ми надаємо юридичні послуги на абонентній основі для підприємств з різних галузей економіки, зокрема: будівництво, фінанси, торгівля, медицина і фармацевтика, транспорт, ІТ індустрія, сільське господарство, та інші.

Ми пропонуємо абонентське юридичне обслуговування бізнесу, що дозволить Вам уникнути зайвих перешкод та підвищити ефективність управлінських рішень. Крім того, аутсорсинг юридичних послуг допоможе Вам знизити операційні витрати, зменшити фінансові та комерційні ризики і розв’язати уже існуючі завдання, що потребують правового врегулювання.

Що ми пропонуємо

Усні та письмові консультації з питань права

консультації з питань корпоративного права, податкового права, фінансового права, антимонопольного права, трудового права, митного права, права інтелектуальної власності, земельного права та інших галузей права;

Підготовка та узгодження договорів

правовий аналіз договорів, розробка проектів договорів та додаткових угод, узгодження умов договорів між сторонами, підготовка договорів про розірвання договору, підготовка та супроводження міжнародних договорів, визнання договору недійсним в судовому порядку;

Юридичне супроводження угод

правовий аналіз та оцінка об'єктів купівлі-продажу, супроводження угод купівлі-продажу нерухомості, земельних ділянок; супроводження зміни цільового призначення об'єктів нерухомості; правовий аналіз та оцінка об'єктів інвестування, супроводження угод купівлі-продажу корпоративних прав, цінних паперів, цілісних майнових комплексів; супроводження угод позики, кредитування, застави, переуступки права вимоги та інших угод;

Юридичне супроводження та захисту економічної конкуренції

правовий аналіз та оцінка обставин справи, підготовка заяв, клопотань, скарг, супроводження угод про неконкуренцію, представництво інтересів в АМКУ, отримання дозволу на концентрацію та узгоджені дії;

Претензійно-позовна діяльність

підготовка претензій, стягнення проблемної заборгованості в судовому порядку, аналіз та підготовка відповідей на претензії третіх осіб, захист прав та інтересів клієнта в судах, супровід та захист інтересів у процесі виконавчого провадження;

Оскарження рішень державних органів

оскарження рішень податкових органів, митних органів, антимонопольних та інших контролюючих органів у адміністративному та судовому порядку, представлення інтересів та захист в суді за позовами контролюючих органів;

Підготовка правових документів на замовлення

підготовка заяв, запитів, пояснень, відповідей на запити державних органів, розробка внутрішніх інструкцій та положень, підготовка наказів, протоколів засідання керівних органів, підготовка кадрових документів;

Підготовка тендерної документації

підготовка документації для участі у тендерних (публічних) закупівлях, організація та документальне забезпечення публічних закупівель, представлення інтересів у тендерних закупівлях, оскарження результатів та процедури публічних закупівель;

Ліцензування діяльності та отримання дозвільної документації

отримання ліцензій та дозволів на здійснення певних видів діяльності, у тому числі ліцензій на будівництво, медичну практику, торгівлю алкоголем, торгівлю тютюновими виробами, зберігання пального, транспортні перевезення, надання фінансових послуг та інші;

Реєстрація, внесення змін, реорганізація, ліквідація підприємств

реєстрація підприємств, будь-якої організаційно-правової форми, реєстрація громадських організацій, благодійних фондів, політичних партій; реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, у тому числі про зміна назви, зміна місцезнаходження, зміну відомостей про керівника, зміну складу засновників, зміну розміру статутного капітал, реорганізація підприємств шляхом виділення підприємств, поділу підприємства, перетворення підприємства, злиття підприємств; ліквідація юридичної особи, шляхом припинення його діяльності, за рішенням засновників (власників);

Інтелектуальна власність

реєстрація товарних марок, патентування винаходів, корисних моделей реєстрація майнових прав на інші об'єкти інтелектуальної власності, переоформлення прав власності, супроводження угод купівлі-продажу прав на об'єкти інтелектуальної власності, захист майнових прав на об'єкти інтелектуальної власності;

Супроводження емісії цінних паперів

реєстрації емісії цінних паперів та юридичне супроводження, реєстрація додаткової емісії цінних паперів, припинення обігу та скасування емісії цінних паперів, супроводження процедури погашення емісії цінних паперів, організація та проведення загальних зборів, підготовка регулярної та особливої інформації емітентів, підготовка звітності про корпоративне управління.

Переваги юридичного обслуговування

відсутність витрат на створення робочого місця юриста

відсутність витрат на придбання законодавчої бази та спеціальної літератури

відсутність витрат на сплату податків та зборів на заробітну плату юриста

відсутність витрат часу і фінансів на самостійний пошук професіоналів у сфері юриспруденції

надання послуг здійснюється кваліфікованими спеціалістами

дотримання повної конфіденційності інформації

передбачена відповідальність за якість та строк надання послуг

можливість вибору пакету необхідних послуг

Тарифні пакети обслуговування

Мінімальний

для малого бізнесу
8000 грн./міс.
  • 10 годин/міс.

Стандарт

оптимальний формат
12000 грн./міс.
  • 16 годин/міс.

Преміум

корпоративний сектор
17000 грн./міс.
  • 25 годин/міс.

Ми готові скласти пакет з індивідуальним переліком послуг, необхідних саме для Вашого підприємства.

Щоб замовити юридичний супровід за індивідуальними умовами Ви можете надіслати нам запит або оформити заявку прямо на сайті, і ми обов'язково з вами зв'яжемось

Замовити цю послугу

Ми зателефонуємо вам найближчим часом